Min vita stil


Sådärja! Nu har vi fått internet till lägenheten så att jag kan stilla mina cravings. Jesus vad beroende man är av nätet! Har därför blivit lite dåligt med uppdatering, men nu så! Har börjat en ny kurs: Mode, Konsumtion och Marknadsföring. Den har hittills varit toppen-  tycker verkligen att marknadsföring, distrubution och PR är ytterst intressant. Något att inrikta sig på i framtiden...? Vi får väl se. Det är ju helt galen konkurrens dock. ;]

Har kommit rätt långt vad gäller lägenheten och flytten. Men inredningen kvarstår! Känns som att det är om en god karamell, jag vill liksom suga på den så länge om möjligt. Inte för att jag äter karameller men ni fattar. Vill tänka efter och inte bara shoppa saker som sedan inte passar ihop. Tycker verkligen om den enkla stilen, vitt, minimalistiskt och stilrent. Martin tycker att jag är lite trist tror jag. ;}


                                                                               bild lånad av Roomservice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback