Riche och sista föreläsningen imorgon


Kom nyss hem från Riche och borde förmodligen lägga mig för att sova. Men det går inte!! Är allt för pigg och sedan har jag halsbränna. :/ Uäääk. Får blogga lite helt enkelt! Har haft en supermysig kväll med Lovisa och Joanna, inte ofta man får dricka vin på Riche på en måndag så där- Alexandra Dahlström hade filmvisning där hon visade tre kortfilmer som Lovisas pojkvän varit med och gjort. Visste inte att hon gjorde filmer- hon var ju liksom lite av en idol när jag var liten, hihi. Supergullig. :)

Imorgon är det sista föreläsningen för den här delkursen - modet i fransk och italiensk kultur. Ska plugga hemma hos Lovisa och ska ta med Alva dit så att hon får träffa Gucci. Alvisen får ju bara träffa gamla hundar så jag hoppas att Gucci vill busa lite med henne. Jisses vad mycket energi den där lilla chihuahuan har alltså, hoho.

Ska nog gå och lägga mig bredvid min snarkande pojkvän nu så att jag orkar stiga upp i morgon... Tänk att jag får krypa ner bredvid det här lilla trollet varje kväll <3


bild lånad av Andréa Fors






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback