En lyckad kväll med SATC, Hummerlimo, Sturecompagniet och massa Champagne


Jisses vilken helt spårad kväll vi hade igår. Galet rolig! Jag och Elin åt  tog ett glas på Blå Skåpet  (min nya favoritrestaurang, rekommenderas!) innan vi gick och såg SATC. Filmen var jätte bra tycker jag trots att den blivit totalsågad i varenda recension jag läst... Men det är lite fel mlålgrupp som recenserar också, blir lika irriterad varje gång.  "Vad KONSTIGT att inte du gillar SATC, C-G Karlsson!" SUCK.

Efter filmen åkte vi till Martin & hans kollega och vän Andreas som var på M/S Gerda. Därifrån åkte vi HUMMERLIMO (!!) till Stureplan. De frågade oss "var vill ni gå tjejer?" Och så plötsligt var vi på Sturecompagniet, beställde in magnum- Champagne och festade järnet. SJUKT KUL!!!! Och jag som inte alls var förberedd på en utekväll ;} Därför ska man alltid se snygg ut, man vet ju aldrig vad som kommer hända! Som Elin som alltid har högklackat i väskan. Sen är det ju oftast roligast när det blir sådär på impuls, plötsligt sitter man i en limo liksom. You never know ;) Det är det bästa med livet!

Vi hade i allafall  en galet kul kväll kan jag lova och man mår som man förtjänar. Jag har alltid de roligaste utekvällarna med Elin. Vissa människor sprider bara glädje! Och Martin så klart, han & Andreas var så snälla som bjöd oss på allt. Jag ska göra frukost till honom som tack när han vaknar. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback