Från och med nu ska jag blogga sönder er


Fick precis lite ångest när Elin sa att hon saknade mig blogg. Så får det ju inte vara! Trodde inte att någon brydde sig ifall jag slutade blogga men nu efter att flera har sagt att de saknar den så tänker jag aldrig sluta igen. Mark my word-  från och med nu ska jag blogga sönder er.

Ska dricka lite mer bubblor nu och sen får vi se vart det bär av. Ska slå klackarna i taket ikväll som det så fint heter. Livet är bra mycket härligare nu när det är sommar. Ja! Nu är det banne mig sommar och jag känner mig skitsnygg ikväll. Kan inte bli annat än en toppenkväll alltså :} GIRLS JUST WANNA HAVE FUN !!!!


Har redan fått lite färg :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback