Rosé - je t'aime


Hade en underbar fredagskväll ute i vimlet igår. :) Jag & Elin fnittrade först i oss en flaska bubbel på min balkong innan vi drog vidare till Utecompagniet för lite rosé innan vi avslutade på Solidaritet. Riktigt härligt ljummen sommarkväll!

Sedan vaknade jag med tuppen imorse för att syster kom från London. Hela familjen med moster och kusiner kom sedan till Kungsholmen och tittade på lägenheten. Tyckte såklart att det var jättefin. :) Jag älskar verkligen den här lägenheten.

Sedan har jag, Elin och Ranveig tillbringat dagen i min nya bikini liggandes i Rålis och steeekt. Drog sedan till Mälarpaviljongen och delade på en flaska rosé. Den visste var den tog, känner mig helt vimsig, haha. ;} Men så har man varit i solen hela dagen också...

Nu ska vi snygga till oss och sedan beställa hem lite käk o äta på balkongen. Blir utgång ikväll också. Kan ju inte sitta hemma när det är sådan underbar sommarstämning i Sthlm. NU KÖR VI TJEJER.


Bild lånad av Stureplan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback