Kul.


Uää, vad trött jag är på politik! Jag & M sitter och tittar på valvakan men jag känner att jag dör snart. Har varit och röstat på statsministern idag och hoppas på det bästa. Sen hoppas jag att det blir tyst ett tag. Lite som kronprinsessans bröllop när allt var över: kul kul men håll käften nu nu.

Hade en visning på Vasastan idag i världens finaste lägenhet. Utropspriset typ 6 miljoner men går säkert för mycket mer. Helt sjukt att folk har så mycket pengar! Var mycket fina efternamn och lite kändisar på visningen. Kul!

Imorgon är det skola. Fast det känns inte som skola tokigt nog- känns kul att åka dit. Jag måste vara pervers på något sätt som tycker att det är kul att gå i skolan. Tentan som vi ska ha om en vecka känns däremot som skola. Välkommen tentaångest. Nädå, jag tar det luuugnt! Jag är ju ändå fett smart.



Mina snygga idoler. KOM IGEN NU ALLIANSEN.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback