Svenne- söndag


Aouw, hade en rikigt bra utekväll igår! Överraskade alla när jag dök upp, haha :] Bestämde mig för att åka in trots allt och festade loss på Zipper med Philip, Jocke, Martin, Anthon och Josefin (hoppas inte jag glömde någon nu!) Var riktigt festligt.

Idag ska jag göra något HEMLIGT. Som den storbloggare jag är så måste jag hålla lite spänning här i bloggen. Ni får kanske veta vad det är senare. Om jag är på humör det vill säga, och får massa kommentarer om hur "nyyyyyfikna" ni är. Då kanske.

Vad som är mindre hemligt är att jag och min P-vän (haha) ska på Ikea och leka medelålders. Anthon lät riktigt sugen på att hänga med men skulle tyvärr jobba. Annars hade han såklart också fått köttbullar och en Billy Bokhylla. Det är förresten helt sant-  jag ska till Ikea, äta köttbullar och köpa Billy Bokhylla. Snart är jag gravid och Alva har en goldenretriever kostym.  Så går det när man väljer att bli sambo med en svenne, gott folk!



Fick tre ljushållare av mamma igår. Bara sådär! Samtliga från Kosta Boda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback