På med springskorna - det är höst


Nu ska jag sluta sova och stiga upp och njuta av min lediga dag istället. Jesus vad roliga dagar jag haft den här veckan! Har varit intensivt att börja men åh så kul! De klasskamrater (haha) som jag pratat med har varit URGULLIGA och alla verkar så snääääälla. Och föreläsningarna är väldigt intressanta! Hittills är jag bara helt äckligt supernöjd med allt.

Eftersom det var första höstdagen igår bestämde jag mig för att snöra på mig nya springskor. Är superskönt att komma igång med träningen igen! Ska försöka jogga en runda eller gå på gymmet varje/ varannan dag. Ska bara käka lite frukost och sen ska jag ut och springa. Så att jag blir "skinny" igen ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback