Foto foto foto foto


Har varit ledig idag. Har inte haft någon skola idag och har pluggat lite inför tentan. Har också snurrat runt en stund på stan och köpt present till syster (HETER DU RANVEIG SLUTA LÄS NU) Hittade en jättefin läderväska second hand, en mysig randig halsduk och ett flätat läderskärp. Jag har ett liknande och jag har nog sett hennes sneglande blickar!

Sedan gick jag på cellon och efter det har jag lekt med kameran. Börjar lära mig mer och mer! Varför har jag inte börjat med foto tidigare? Det är ju gorillakul.

Fick föressten avslag från Sundsvalls Tidning idag. Surt! Jag ville verkligen praktisera där! Men det finns ju fler ställen - får kolla runt lite... Men ÅH.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback